geen tijd

5 april 2017 - Sesimbra, Portugal

We hebben het zo naar onze zin dat we vergeten zijn om wat te vertellen, maar nu dan toch maar wat tijd gemaakt hiervoor.

23-3 aangekomen in Albufeira het was hier zo druk met campers dat we 2 dagen moesten wachten voor een plekkie. Wat eigenlijk niet de bedoeling was hebben we hier 4 dagen gestaan inclusief een heel nat weekend. Hele  mooie wandelingen gemaakt langs zee. Met de scooter wezen rijden en nog onderuit gegaan door het slechte weer gelukkig niks kapot.

27-3 Weer vertrokken en naar Silves gegaan. Heel leuk dorpje met mooi kasteel.

29-3 Nu naar Barregem do arade gratis plek bij een stuwmeer.Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en 's avonds alleen het geluid van krekels en een prachtige sterrenhemel.

30-3 Met de scooter heel eind door de bergen gereden stukken waar je niemand tegenkwam maar wel hele slechte wegen ook nog even in Monchique geweest prachtig dorpje.

31-3 Naar Ferragudo. mooi vissers dorpje prachtig aan het water gestaan.

1-4 Eerst lekker buiten ontbeten daarna naar de lidl en naar Alvor gegaan.

Niet zo'n mooie camperplaats maar heerlijk aan zee en een prachtig stadje.

2-4 Naar Portimão op de zigeunermarkt geweest wat een rommel maar wel leuk om ff te kijken en op de terugweg heerlijke sinaasappels gekocht langs de weg voor de vitamines.

3-4 Naar Lagos heerlijk door het stadje geslenterd en nog wat rond gefietst.

4-4 We gaan richting het noorden en zijn gestopt net onder Sines waar we aan de Atlantische oceaan staan en veel lawaai van de golven. (maar wat slaapt dat heerlijk)

5-4 Nu staan we bij Sesimbra bij de vuurtoren en een oud klooster weer met uitzicht op de oceaan en net genoten van een prachtige zonsondergang. We hebben al een paar dagen heerlijk weer de korte broek is niet meer uit geweest rond de 27 graden.

1. Hans en ria:
    10 april 2017
    Ziet er weer perfect uit mensen ,mooi om te zien .die wilde golven en dan later als contrast de rust van het stuw meer prachtig, noteer goed waar het is want wie weet komt het er voor ons ook eens van ?

Ons reis verslag komt dit weekend uit drachten waar we in een haven gestaan hebben genaamd De Drait jullie wel bekend misschien ? zondag was een mooie dag met zon ,als je uit de wind kon zitten was dat best lekker ,maar als dat niet lukte was het nog gewoon koud.
    de reden dat we in friesland waren is ,dat we de camper bij arob antennebouw hebben
    gebracht om deze week een nieuwe schotel met toebehoren ten laten plaatsen.
    de schotel die er op zat viel niet helemaal mee zeg maar en de ontvangst in een te klein gebied dus ja ?? ja goede raad is duur. verder voor nu niks te melden .groet hansenria