16-3 vanuit cartagena

16 maart 2017 - Cartagena, Spanje

11-3 vanochtend om 11 uur vertrokken uit Morella nadat we gisteren avond nog gezellig geborreld hebben met johan en greet uit belgie die we hier voor de 2e keer tegen kwamen.

Zijn richting Valencia gereden en terecht gekomen op een camping 7 km. onder Valencia. De volgende dag naar Valencia op de fiets. Het was heeeeeeeeel erg druk het bleek het begin van las fallas te zijn een volksfeest. Alle bezienswaardigheden waren gesloten en om 2 uur werd er een groot vuurwerk afgestoken.De volgende dag maar weer vertrokken want het feest duurt tot 19 maart.

Maandag 13 maart weer vertrokken heel slecht weer wat gisteren avond begonnen is en nu nog steeds voort duurt we zijn in allicante aangekomen waar het weer nog slechter werd stroom uitgevallen en veel brandweer op de been.

Dinsdag 14 maart gelukkig weer veel zon en 23 graden maar ook  veel wind op de fiets naar het centrum geweest.

Woensdag 15 maart richting Cartagena gereden op de heenweg nog even in Cabo de Palos geweest hier was een vuurtoren en een mooi uitzicht. Nu 2 dagen in Cartagena moeders alles weer gewassen en de camper weer lekker schoon gemaakt. Tot nu toe 2240 km gereden.

1. ERIKA:
    16 maart 2017
    Leuk om te lezen!! Groetjes
  2. Rinaldi:
    16 maart 2017
    Als het goed is staan er nu ook wat nieuwe foto's bij groetjes ons