23-3 wat gaat het snel

23 maart 2017 - Albufeira, Portugal

17- 3 vertrokken uit Cartagena en gaan richting Granada we kijken wel waar we eindigen. Nou dat was een flinke ruk 450 km verder gestopt in Fuente de Piedro.

Niet veel gestopt vandaag wel een hele mooie route langs de siërra Nevada waar nog sneeuw op de toppen ligt.

18-3 vandaag naar Sevilla gereden en op een camper plaats in de stad gestaan heerlijk met de fiets naar de stad geweest alleen erg warm 30 graden dus s'middags weer terug voor kyla.Rond 17 hr weer richting de stad was heel druk en gezellig wat een mooie stad is dit. Na een heerlijke paella nog tot 21.30 in de stad rond gedwaald toen we naar de camper gingen was het nog 22 graden.

19-3 om 10 hr vertrokken richting Portugal na 148 km zijn we in Castro Marin gestopt hier overnacht op een pleintje in het dorp de camperplaats was vol. S'middags nog een eindje gefietst en kwamen we nog door een natuurgebied waar ook flamingo's liepen.

20-3 weer op tijd vertrokken via Monte Gordo weer terug richting de bergen waar we in Odelite  een prachtige plek hebben gevonden met uitzicht over het meer. Vandaag wel 16km. gereden.

21-3 staan nog in odelite hebben vandaag wat gefietst en mooie wandeling gemaakt in de heuvels.

22-3 Vanmorgen weer vertrokken gestopt op camping route 66 in Moncarapacho.

blijven hier 1 nacht is niet helemaal ons ding hier.

23-3 Richting Albufeira onderweg nog gestopt in olhao leuk vissersplaatsje waar we mooie kurk schoenen gekocht hebben.

Nu in Albufeira waar we een mooie strand wandeling gemaakt hebben prachtig hier. Denken dat we hier een paar dagen blijven.

1. Mandy:
    23 maart 2017
    Leuk zo die verhalen en foto's
  2. Hans en ria:
    23 maart 2017
    Prachtig om een beetje moois van jullie trip mee te krijgen lui.
    Ga morgen de watertank ook maar even vullen en de kachel etc aan
    de gang maken .
    Beginnen met een paar nachtjes kijken hoe ons nieuwe campertje slaapt.
    is nog een beetje koude wind hoor dus, uit de wind en in het zonnetje proberen te komen ,dan gaat het . groetjes van ons.